BİZE ULAŞIN

Adres Genel Müdürlük

  • Ferhatpaşa Mah. 99. Sok. No:42/1 Ataşehir/İstanbul

 

Müşteri İlişkileri

  • Müşteri İlişkileri Departmanı yolcularımızın istek, öneri ve şikayetlerini değerlendirmek, sorunlarını çözmek, ayrıca talep ettikleri konularda bilgilendirmek için hizmet vermektedir.

  • Her türlü şikayet, görüş, öneri ve dilekleriniz için;

  • Telefon: 0850 811 1 888
  • Faks: 0216 324 00 78
  • E-mail: musteri@ulusoy.com.tr

Call Center: 0850 811 1 888

  • Call Center özel olarak eğitilmiş uzman kadrosuyla internet üzerinden online yapılabilecek işlemlere destek olarak otobüs bileti satış ve rezervasyon hizmeti vermektedir.

  • Call Center ile iletişime geçerek sefer planlaması, araç teknik özellikleri, otobüs içi hizmetler, yer hizmetleri, ücret ve hatlarla ilgili coğrafi bilgileri de kapsayan tüm detaylara ulaşılabilmektedir.

  • Ödeme güvenliğini sağlamak amacıyla sesli yanıt sistemini kullanarak kredi kartı bilgilerini personele sözlü olarak iletmeden de bilet alınabilmektedir.

  • Kredi kartı ile bilet alımlarında bir bilet satış ofisi arama ihtiyacı olmaksızın direkt sefer saatinde terminallerimize ulaşarak biletler teslim alınabilmektedir.

  • Yapılan her rezervasyon ve satış işlemi sonrası yolcuların cep telefonlarına mutlaka bilgi mesajı da gönderilmektedir.

  • Ayrıca dilek, öneri ve şikayetler Call Center aracılığıyla Müşteri İlişkileri Departmanı'na en kısa sürede değerlendirilmesi için iletilebilmektedir.

<p><b>{seferzamani} {nereden} - {nereye}</b> seferi için {biletadeti} adet bilet satın aldınız.</p> <p>PNR numaranızı (<b>{pnr}</b>) kaydetmeyi unutmayınız.</p> <p style="display:{iademesajidisplay}"> Biletinizi şubelerimizden yazdırabilirsiniz. Seyahat etmekten vazgeçerseniz biletinizi otobüsün kalkış saatine en az {iadekalansaat} saat kala sitemize giriş yaparak iade etmelisiniz. </p> <p style="display:{servisdisplay}">Servis : {seciliservis}</p> <p>Bilet bilgileri;</p> <table class='table'> <tr> <td>Koltuk No</td> <td>Cinsiyet</td> <td>Yolcu</td> <td>Fiyat</td> </tr> {biletler} </table> <p>Toplam fiyat : {toplamfiyat} TL</p> <p>İyi yolculuklar dileriz.</p>
<p><b>{seferzamani} {nereden} - {nereye}</b> seferi için {biletadeti} adet bileti puan kullanarak satın aldınız.</p> <p>PNR numaranızı (<b>{pnr}</b>) kaydetmeyi unutmayınız.</p> <p style="display:{iademesajidisplay}"> Biletinizi şubelerimizden yazdırabilirsiniz. Seyahat etmekten vazgeçerseniz biletinizi otobüsün kalkış saatine en az {iadekalansaat} saat kala sitemize giriş yaparak iade etmelisiniz. </p> <p style="display:{servisdisplay}">Servis : {seciliservis}</p> <p>Bilet bilgileri;</p> <table class='table'> <tr> <td>Koltuk No</td> <td>Cinsiyet</td> <td>Yolcu</td> <td>Fiyat</td> </tr> {biletler} </table> <p>Toplam fiyat : {toplamfiyat} TL (Puan kullandınız)</p> <p>İyi yolculuklar dileriz.</p>
<p><b>{seferzamani} {nereden} - {nereye}</b> seferi için {biletadeti} adet bilet rezervasyonu yaptınız.</p> <p>PNR numaranızı (<b>{pnr}</b>) kaydetmeyi unutmayınız.</p> <p style="display:{opsiyonsonutarihidisplay}">Rezervasyonunuz {opsiyonsonutarihi} tarihine kadar geçerlidir.</p> <p style="display:{servisdisplay}">Servis : {seciliservis}</p> <p>Rezervasyon bilgileri;</p> <table class='table'> <tr> <td>Koltuk No</td> <td>Cinsiyet</td> <td>Yolcu</td> <td>Fiyat</td> </tr> {biletler} </table> <p>Toplam fiyat : {toplamfiyat} TL</p> <p>İyi yolculuklar dileriz.</p>