Sıkça Sorulan Sorular

Nasıl bilet satın alabilirim?

ulusoy.com.tr web sitesinden sitesinden, Otogarlar veya şehir içinde Ulusoy bilet satış noktalarından, Çağrı merkezimizden satın alabilirsiniz.

Bilet üzerinde değişiklik yapabilirmiyim?

Satın alınmış bilette değişiklik yapılamaz. Değişiklik biletin açık bilete çevrilmesi veya talebe göre yeni bilet düzenlenmesi ile mümkün olacaktır.

Satın aldığım bileti iptal etmek istiyorum, nasıl iptal edebilirim?

Biletler seferden 24 saat öncesine kadar iptal edilebilir. Seferinize 24 saat ve daha az süre kaldığı durumda biletiniz iptal edilemez, 6 ay boyunca kullanabileceğiniz şekilde açık bilete dönüştürülür.

Bilet satın almış olduğum aracı kaçırmış bulunmaktayım. İlgili sefere ait biletim yanmış mıdır?

Yolcularımız, seyahat edeceği sefere ait gerekli tüm bilgileri biletleri üzerinde bulabilmektedirler. Bu sebepten dolayı yolcuların seyahat öncesi peronlarda hazır olması tamamen kendi organizasyonlarına bağlıdır. Şirket prosedürlerimiz gereği; araçlarımızın hareket saatinden sonra, gelen (geciken) yolcularımızın biletleri ile ilgili herhangi bir işlem yapılamamaktadır, yolcularımızın bileti geçersiz sayılmaktadır. Yolcularımızın seyahat etmek istemeleri halinde başka bir sefer için yeni bir bilet almaları gerekmektedir. Bu bilgiler yolcu biletleri üzerinde de yer almaktadır.

Biletimi satın alırken yanlış tarih/saat/sefer yazıldığını fark ettim. Durumu fark ettiğimde sefer saati geçmiş bulunmaktadır. Biletim yanmış mıdır?

Bilet alırken ibraz edilen sefer tarihi, saati, güzergâh ve isim bilgilerinin doğruluğu yolcularımızın sorumluluğunda olduğu gibi, bu bilgilerin yanlış belirtilmiş olmasının yükümlülüğünün de yolcuya ait olduğunu belirtmek isteriz. "Yolcuların biletlerini teslim aldıklarında, yazılı bilgilerin doğruluğunu kontrol ederek onaylamaları (imzalamaları) gerekmektedir". Dolayısıyla kontrolü yapılmadan, yanlış tarihli satın alınmış olan biletiniz yanmıştır. Bu bilgi biletimizde yer alan sözleşmede belirtilmiştir. Bilgileri yanlış olan bir bilet ile ilgili, biletin üzerinde belirtilmiş olan araç hareket saatinden önce bilet satış noktalarımıza başvurulması durumunda, gerekli düzenleme yapılabilmektedir. Ancak aracın hareket saatinden sonra fark edilmiş olan yanlış tarihli biletlerle ilgili herhangi bir işlem yapılamamaktadır.

WhatsApp veya Çağrı Merkezi üzerinden gerçekleştirdiğim rezervasyonumun opsiyon süresi nedir?

WhatsApp veya Çağrı Merkezi üzerinden gerçekleştirilen rezervasyon işlemlerimiz için rezervasyon opsiyon süresi 24 saattir. Yolcularımızın rezervasyonlu biletlerini aracın hareket etmesinden 24 saat öncesine kadar bilet satış noktalarımızdan satışa çevirmeleri gerekmektedir. Belirlenen opsiyon süresi içinde satışa dönüştürülmeyen rezervasyonlar sistem tarafından otomatik olarak iptal olmaktadır.

İnternetten / Çağrı Merkezinden satın almış olduğum sanal biletimi iptal ettirmek / seferini değiştirmek istiyorum.

Eğer biletinizi internet üzerinden veya satış ofislerimizden satın aldıysanız ve herhangi bir bilet satış noktamızdan henüz teslim almadıysanız," 0545 150 41 41" no'lu müşteri hizmetlerimizden erteleyebiliyor, sefer saatini değiştirebiliyorsunuz. Bu işlemi, biletinizi satın aldığınız sefere 12 saat kalana kadar gerçekleştirebilmektesiniz. Şirket prosedürlerimiz gereği; araçlarımızın hareket saatinden sonra, gelen (geciken), gelmeyen yolcularımızın biletleri ile ilgili herhangi bir işlem yapılamamaktadır, yolcularımızın bileti geçersiz sayılmaktadır.

İnternet sitenizden aynı anda gidiş-dönüş bileti nasıl satın alabilirim?

Gidiş - dönüş biletlerini rahatlıkla tek ekrandan dönüş seferi bölümüne tıklayarak gidiş -dönüş olarak tek işlemde alabilirsiniz. Ayrıca dönüş seferinizin gidiş seferiniz ile aynı olması zorunluluğu da bulunmamaktadır. Farklı güzergâh seçebilirsiniz.

Bilet açığa alma ve iptal kuralları

Hareket saatine 6 (altı) saatten az bir zaman kala iptal, iade ve açığa alma işlemi yapılamaz. Seyahat gerçekleştikten sonra bilet iadesi yapılamaz. İnternet iptal süresi otobüs hareket saatinden 6 Saat önceye kadar yapılamaz. İnternet açığa alma süresi otobüs hareket saatinden 6 Saat önceye kadar yapılamaz.

Kredi kartı ile alınan biletlerin iptal ve iadesin de ki süreç nasıl işlemektedir?

Kredi kartı kullanılarak alınan biletlerinizin iadesi veya iptali durumunda; tutarın aynı gün içinde POS cihazı aracılığı ile hesabınıza iade edileceğini unutmayınız. Kredi kartı ile alınan biletlerin iade ve iptallerindeki olası gecikmelerin nedeni bankalar arası kurallar ve sürelerdir. Bu gecikmelerden firmamız sorumlu tutulamaz. Kredi kartı ile alınan biletlerin iadesi sadece POS cihazı üzerinden bileti satın alan kredi kartı hesabına yapılır, nakit iade yapılmaz.

Açık Bilet Nedir

Açık Bilet uygulamamız sayesinde satın aldığınız biletinizi değişen fiyatlardan etkilenmeden dilediğiniz tarihte kullanabilirsiniz.

Açık biletim var. Geçerlilik süresi nedir?

Gidiş ve dönüş açık olarak satın alınan biletlerinizin, 6 ay içerisinde kullanılmadığı takdirde hükümsüz olacaktır. Gidiş ve dönüş açık olarak satın alınan biletlerinizin, 6 ay içerisinde kullanılmadığı takdirde hükümsüz olacaktır.

İnternet sitenizden satın aldığım biletleri nasıl temin edebilirim?

İnternet sitemizden satın almış olduğunuz biletleri araç saatinden 15 dakika öncesine kadar araç kalkış noktalarından temin edebilirsiniz.

Araçlarınızda kaç adet bagaj taşıma hakkım bulunmaktadır?

Her yolcunun orta büyüklükte iki valiz taşıma hakkı bulunmaktadır. Beraberinizde en fazla 2 parça ve 30 kg. ağırlığındaki kişisel eşyanızı ücretsiz olarak götürebileceğinizi unutmayınız. Daha fazla eşyanın taşınması otobüs bagajının doluluğuna bağlıdır. Bagajlarınız biletinizde gösterilen koltuk numaranıza göre etiketleneceğini unutmayınız
Gönder
WhatsApp Destek Hattı
Ulusoy Müşteri Destek Hattı
Merhaba,
Aklınıza takılanı bize sorun siz rahatınıza bakın.